wtorek, 17 grudnia 2019

Edycja świąteczna Czytaj PL


Tego jeszcze nie było! Dopiero co się skończył zaczytany i zasłuchany listopad, a już kolejna tura 10 bestsellerowych powieści, czyli 10 e-booków do wyczytania i 5 audiobooków do wysłuchania!

Źródło: www.czytajpl.pl
Z jakiej okazji?
Czytaj PL obchodzi piąte urodziny! I to z hukiem! Dla swoich czytelników, tych stałych i tych przyszłych, wraz z Krakowskim Biurem Festiwalowym, operatorem projektu Kraków Miasto Literatury UNESCO oraz Samsungiem zorganizował specjalną edycję świąteczną akcji. 

Do kiedy?
Aż do 15 stycznia 2020 roku!

Jakie są zasady?
Te same co w poprzednich akcjach listopadowych, czyli:
1.     Pobrać aplikację Woblink.
2.    Zalogować się lub zarejestrować konto.
3.    Kliknąć w urodzinowy baner.
4.    Wybrać jedną z pozycji i czytać

Ile to kosztuje?
Zero. Nul. Nic. Za darmo. No dobra… tyle co ładowanie smartfona lub tabletu.

Co czytamy? Czego słuchamy?
1. Remigiusz Mróz Parabellum. Prędkość ucieczki (Wydawnictwo Czwarta Strona).
2.    Andrzej Maleszka Magiczne drzewo. Czerwone krzesło (Wydawnictwo Znak).
3.    Max Czornyj Ślepiec (Wydawnictwo Filia).
4.    Jędrzej Pasierski Dom bez klamek (Wydawnictwo Czarne).
5.    Anna Dziewit-Meller Damy, dziewuchy, dziewczyny (Wydawnictwo Znak).
6.    Olga Hund Psy ras drobnych (Korporacja Ha!art).
7.     Urszula Zajączkowska Patyki, badyle (Wydawnictwo Marginesy).
8.    Evžen Boček Ostatnia arystokratka (Wydawnictwo Stara Szkoła).
9.    Anna Przybyłek Bądź moim światłem (Wydawnictwo Czwarta Strona).
10. Agnieszka Dauksza Jeremianka (Wydawnictwo Znak).

Mam stos książek na półce, grubasków, a teraz kolejny stosik w smartfonie. Będzie powtórka z listopada! Ale co tam… Raz się żyje.   

12 komentarzy:

  1. Bądź moim światłem i Ostatnia arystokrata chcę przeczytać.💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie słucham, dwa audiobooki dziecięce za mną, teraz chyba zacznę "Parabellum". Pierwszym e-bookiem będzie "Bądź moim światłem", choć nie znoszę czytania w smartfonie.

      Usuń
  2. O świątecznej akcji do tej pory nie słyszałam. Nie jest tak promowana jak listopadowa.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał! Ale fajnie :) Bardzo popieram tę akcję, w listopadzie coś udało mi się posłuchać, ale teraz raczej mam za mało czasu, żeby skorzystać, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.