wtorek, 18 czerwca 2019

Zdobycze majowe


Maj – najdłuższy miesiąc z najkrótszych! Zdobycze przybyły w standardzie, ale różnorodne tematycznie i gatunkowo Są dwa nowe regały, już zapełnione, lecz jeszcze troćku miejsca jest, na szczęście.
A oto zdobycze majowe:
A.   Wydawnictwo Edipresse Książki do recenzji:
1.      Emma Kiworkowa, Anna Sakowicz Wiewiórka Julia i magiczny orzeszek;
2.     Krystyna Mirek Na strunach światła;



B.   Wydawnictwo MG na Życie i pasje:
3.     Wilkie Collins Pieniądze mojej pani;
4.     Katarzyna Enerlich Akuszerka z Sensburga;
5.     Deotyma Branki w jasyrze;


C.   Wydawnictwo Replika na Życie i pasje:
6.     Maciej Makarewicz Atlantycka konspiracja;



D.  Wydawnictwo Dolnośląskie:
7.     David Levithan Dzień za dniem;
8.     Nicola Yoon Słońce też jest gwiazdą;


E.   Zdobycz biblioteczna:
9.     Sara Pennypacker Pax;


Tak wygląda stosik zdobyczy majowych:



Ot, i koniec chwalenia się!


8 komentarzy:

  1. Paxa czytałam jakiś czas temu i bardzo mi się podobał. Na moją półkę również niedawno trafiła książka Krystyny Mirek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. To pozostaje mi życzyć Ci udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, właśnie - przyjemnej lektury i czekam na Twoje opinie :)

      Usuń
  3. Stosik piękny się uzbierał, zatem życząc miłej lektury oddalam się celem dania Ci czasu na czytanie, byś recenzje nam spłodziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z nich ("Akuszerka z Sensburga") dziś ma swoją recenzję na Życiu i pasjach.
      Dzięki!

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.