sobota, 18 lipca 2020

Zdobycze czerwcowe

Czerwiec tak zapracowany, jak nigdy dotąd, to sprawka korony. W drugiej połowie miesiąca byłam tak zmęczona, że nie miałam siły na czytanie, a tym bardziej na pisanie. Książeczki dla dzieci już poszły w świat, a ja się zagapiłam ze zdjęciami, dlatego są okładki i brak ich na stosie.

A oto moje czerwcowe zdobycze:

A.  Zdobycze na Czytam Pierwszy:

1.     Tomasz Duszyński, Glatz. Kraj Pana Boga;

2.    Agnieszka Jeż, Miłość warta wszystkiego;

3.    Marcin Szumowski, Wilczy gang i nowe historie Kazimierza Nóżki;


B.  Wydawnictwo Dragon do recenzji:

4.     Iwona Banach, Głodnemu trup na myśli;


C.   Książki od autorów do recenzji:

5.    Julia Biel, To nie jest do diabła LOVE STORY t. 1;

6.    Julia Biel, To nie jest do diabła LOVE STORY t. 2;

7.     Maciej Para, Cena honoru;


D.  Wymiana za punkty na Granice.pl:

8.    Katarzyna Enerlich, Oplątani Mazurami;

9.    Holly Bourne, I co ona ma zrobić?;

10. Vladimir Osipow, Jutro nie nastąpi;



E.   Wydawnictwo Replika do recenzji na Życie i Pasje:

11.   Edyta Świętek, Szczyty chciwości.


F.   Zakup własny:

12. Francesca Valiente, Starożytny Egipt;

13. Timothy Knapman, Rzymski wyścig;

 

 A oto moje czerwcowe zdobycze:

Ot, i koniec chwalenia się!

 

8 komentarzy:

  1. Ja muszę upolować jakieś książki na Granice bo mam sporo punktów :) Niezłe zdobycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Poluj na książki, bo się szybko rozchodzą!

      Usuń
  2. Nie wiem jak Ty to robisz, ale mnie nie udaje się na granicach nic upolować... Za punkty z 2019 roku nie zdobyłam jeszcze nic!
    Stosy zacne, zazdroszczę Jeż i Świętek :)

    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zacne stosy widocznie mnie lubią. ;)
      Czatuję na Granicach i czasami się uda coś upolować.

      Usuń
  3. Jak zwykle niczego sobie kolekcja u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, bo już na półkach zaczyna brakować miejsca.

      Usuń
  4. Piękne zdobycze. Miłość warta wszystkiego zainteresowała mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.