czwartek, 3 lutego 2022

Wygrana w serwisie Granice

W serwisie Granice.pl jestem od wielu lat. W swojej wirtualnej biblioteczce mam różne półki. Od początku biorę udział w licznych wyzwaniach. W zeszłym roku sama sobie narzuciłam jedno z nich – wybrana przez siebie liczba książek 2021. I w tej właśnie kategorii zostałam wyróżniona.

 


Dziś otrzymałam zacną paczuszkę, a w niej dyplom, zakładkę do książki i 9 powieści. Są to:

Jolanta Kosowska, Wielkie włoskie wakacje;

Katarzyna Kielecka, Piętno dzieciństwa,

Sofka Zinovieff, Czerwona księżniczka;

Lisa Taddeo, Trzy kobiety;

Katarzyna Gacek, Zemsta ze skutkiem śmiertelnym,

Karin Slaughter, Milcząca żona,

David E. Hoffman, Szpieg za milion dolarów;

Artur Boratczuk, Wskrzesina;

Jojo Moyes, Światło w środku nocy;

Oglądając fotorelację, cieszcie się razem ze mną.








 

 

11 komentarzy:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.