wtorek, 1 lutego 2022

Czytająca w styczniu

Pierwszy miesiąc tego roku przemknął mi w mgnieniu oka. Tak wyglądają moje wyniki w styczniowym Excelu:

 

DOROŚLI

DZIECI, MŁODZIEŻ

SUMA

SUMA

AUDIO

MSC

KSIĄŻKI

EBOOKI

KSIĄŻKI

EBOOKI

KS.

STR.

DOROŚLI

DZIECI

 

ILE

STR.

ILE

STR.

ILE

STR.

ILE

STR.

 

 

ILE

CZAS

ILE

CZAS

I

7

2644

1

202

5

1238

0

0

13

4084

5

44'41

1

3'44

II

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

 

 

 

 

III

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

 

 

 

 

IV

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

 

 

 

 

V

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

 

 

 

 

VI

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

 

 

 

 

VII

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

 

 

 

 

VIII

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

 

 

 

 

IX

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

 

 

 

 

XI

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

 

 

 

 

XII

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

 

 

 

 

SUMA

7

2644

1

202

5

1238

0

0

13

4084

5

44'41

1

3'44

Styczeń mnie zaskoczył pod kilkoma względami. Wyszło bardzo różnorodnie pod względem gatunków i formatu książek. I to mnie cieszy. Moja ambicja czasami mnie przeraża. Tak się sprężyłam, że na Czytam Pierwszy dorobiłam się statusu EMOL-a.

Plan na ten czytelniczy rok był taki, że miałam mniej recenzować, a więcej czytać dla siebie. I co wyszło? Fakt, 3 powieści przeczytałam i słowa o nich nie napisałam, a przez 1 nie przebrnęłam. Za to nowości i zapowiedzi skusiły mnie skutecznie. Rzuciłam się na książki do recenzji jak głodomór. Między innymi za sprawą trzech niespodziewanych e-maili. Wydawnictwo Szara Godzina oraz Poradnia K zaproponowały mi współpracę. Może i nie mam wielu obserwatorów, ale innych przekonuje jakość moich recenzji. Wydawnictwo Oficynka zaproponowało mi współpracę przy jednej powieści.

W styczniu na stronie magazynu Życie i Pasje ukazały się dwie moje recenzje, które przeczytacie po kliknięciu w okładkę: 

Plany na pierwszy tydzień lutego są takie, że dalej odpoczywam na feriach – śpię, czytam, oglądam telewizornię, czyli lenię się na całego.

Serdeczności literkowe!

Liter[at]ka

12 komentarzy:

  1. Ale super! Kochana, zajrzyj na Granice.pl.Chyba przybędzie ci trochę książek :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mniej recenzuję, a więcej czytam ,,dla siebie'' i jak na razie dobrze mi z tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że u Ciebie ostatnimi czasy mało recenzji. Grunt, żebyś Ty była zadowolona.

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje czytelnicze podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to posumowanie! Excel jest moją zmorą, kiedyś się nauczę, koniecznie, bo uwielbiam wszelkie tabelki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę podesłać swoją tabelkę na wzór. Sama liczy, bo ma poustawiane formuły.

      Usuń
  5. Owocny styczeń zapowiada bardzo czytelniczy rok :-)
    "Kobieta z lawiny" i u mnie przeczytana :D
    I oczywiście gratuluję nagrody w "granicznym" ;) wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podsumowanie bardzo ciekawe, co do Czytam Pierwszy to ubolewam nad tym, że serwis zawiesza swoją działalność :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, wiele pracy włożyłam w recenzowanie i wiele książek dzięki niemu przeczytałam.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.