niedziela, 21 lipca 2019

Prawie poniedziałkowo...


Macie dziś nidziałek?

10 komentarzy:

  1. Poniedziałkowego niepokoju nie miewam... Teraz są wakacje a wcześniej... cóż, drażni mnie tylko poranne wstawanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię rano wstawać... jakem nocna Marta. :)

      Usuń
  2. Kiedyś tak miałam. Teraz nie drażnią mnie poniedziałki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na urlopie nad morzem. Pozdrawiam z Darłowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście nie muszę odczuwać poniedziałkowego niepokoju, bo mam wolne od pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nic do poniedziałków nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam... do pierwszego poniedziałku lipca, kiedy niewiele spraw załatwiłam w mieście. Urzędniczka z urzędu skarbowego przygadała mi, że w poniedziałki nie załatwia się spraw.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.