sobota, 1 lutego 2020

Czytająca w styczniu


Nieźle mi się zaczął nowy rok czytelniczy. Spójrzcie na moje wyniki podane w styczniowym Excelu:

DOROŚLI
DZIECI, MŁODZIEŻ
SUMA
SUMA
AUDIO
MSC
KSIĄŻKI
EBOOKI
KSIĄŻKI
EBOOKI
KS.
STR.
DOROŚLI
DZIECI

ILE
STR.
ILE
STR.
ILE
STR.
ILE
STR.


ILE
CZAS
ILE
CZAS
I
18
6348
0
0
3
376
0
0
21
6724
2
24'39
0
0
II














III














IV














V














VI














VII














VIII














IX














X














XI














XII














SUMA
18
6348
0
0
3
376
0
0
21
6724
2
24'39
0
0


Długi miesiąc, długi weekend i ferie dało taki zacny wynik. W tym roku ogarnął mnie jakiś szał czytelniczy! Miałam się ograniczać, a zapadłam na chorobę zwaną „mania posiadania”. Wiele audiobooków i książek zamówiłam do recenzji na magazyn internetowy Życie i pasje. W tym miesiącu ukazały się na nim moje 3 recenzje. Po kliknięciu w okładkę otworzy się link do recenzji:

http://zycieipasje.net/2020/01/15/szpieg-w-ksiegarni-swiateczne-drzewko-zyczen-emily-march-recenzja-powiesci/http://zycieipasje.net/2020/01/22/szpieg-w-ksiegarni-rozmerdane-swieta-agnieszka-olejnik-recenzja-powiesci/http://zycieipasje.net/2020/01/29/szpieg-w-ksiegarni-stazystka-alicja-sinicka-recenzja-powiesci/

Kilka książek przeczytałam dla siebie:



Wysłuchałam dwa audiobooki w ramach akcji Czytaj PL:



W dwóch zeszłorocznych wyzwaniach czytelniczych zostałam doceniona. U mnie też jest wyzwanie – Łów słów 2020. Zapraszam chętnych. W styczniu zgodziłam się patronować dwóm powieściom. Prawdopodobnie w połowie lutego ukaże się jedna z nich z moimi szponami na tylnej okładce. I to by było na tyle. Zasyłam serdeczności literkowe!
Liter[at]ka

16 komentarzy:

  1. Fajnie, że czekają na nas twoje patronaty. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wynik, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zacny wynik! To może na drugi tydzień naszych ferii podrzucę Ci moją 9-latkę i też dużo przeczytam :D
    Zaczytanego lutego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak Ty to robisz. Tyle książek. Jestem w szoku. Chyba musisz sprzedać mi receptę na pochłanianie w takiej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. :D Też bym tak chciała, ale czasu brakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W styczniu miałam czas..., nie miałam zegarka. :)

      Usuń
  6. Gratuluję wyników i takiej ilości przeczytanych książek. 18 w miesiąc, nice. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne wyniki, których gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.