czwartek, 24 lipca 2014

Laureatki Konkursu roczkowego



W końcu na końcu Konkurs roczkowy dobiegł końca!
Dziękuję za wszelkie sugestie i uwagi oraz za umieszczenie banerka. Wasze rady są dla mnie cenne. Niektóre z nich od razu wprowadziłam w życie – np. wielkość czcionki w postach; nad innymi gdybam, jak je ugryźć – np. nagłówek i zdjęcie na moim lapku wyglądają ok (mam pewien pomysł na zmianę, ale realizacja trudniejsza), a jeszcze inne przejdą bez echa – uwielbiam niebieskości i szata graficznie zostanie w tym tonie.
A teraz wyniki! Zacznę od zadania dodatkowego. Znalazła się jedna odważna duszyczka, która wytypowała, wywnioskowała, wymyśliła, strzeliła, trafiła i zatopiła 3 spośród moich zawodów, 1 nie wymieniła, zaś 2 są moimi quasi-zawodami, raczej pasjami. Te 2 Wam zdradzę, jakem… domorosła pisarka i poetka od siedmiu boleści, o czym możecie się przekonać na moim blogu ;) Nagrodę specjalną otrzymuje:

Werka777





"Zagubiona" na jakiś czas będzie:

Edyta Chmura





 


Od dziś drugi "Cień" będzie posiadało:

Moje zaczytanie








Zaś "Sevile. Magia i miłość" zaczaruje:

Cyrysię






Gratuluję zwyciężczyniom! E-maile już do Was poszły, ja czekam na adresy, a książki na nowe właścicielki.
Następny konkurs już we wrześniu.

7 komentarzy:

  1. O jak fajnie, że szczęście nadal mnie na tym poletku nie opuszcza.
    Dziękuję bardzo za tę miłą poranna niespodziankę.
    I gratuluję pozostałym szczęściarom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miła niespodzianka. Ogromnie się cieszę. Dziękuję i gratuluje pozostałym nagrodzonym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję! Super nagroda :) Cieszymy się zatem we trzy :)

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.