czwartek, 10 listopada 2016

Konkurs "Zadaj pytkę"



Witajcie! Zaczynamy konkurs! Żeby zrozumieć jego regulamin, trzeba wpierw cofnąć się do postu „Zadaj pytkę” – preludium konkursu, o TUTAJ. Polecam zwrócić uwagę na moje odpowiedzi do komentarzy obserwatorów mego bloga.
Męczarnię mą czas zacząć!
  1. Jam ci pomysłodawczyni, organizatorka i jurorka, czyli 3 w 1.
  2. Zadawanie męczarni trwa od 10 XI od godz. 18.00 do 20 XI do 23.59.
  3. Męczarnie me ujrzą światło dzienne 23 XI o 8.45.
  4. Nagrody za męczarnie pochodzą z mej biblioteki. Zaleca się wskazanie ewentualności tej, jedno z dwojga.
  5. Każdy obserwator bloga może mi zadać męczarnię dwukrotnie, pozostałe osoby ino raz.
  6. Męczyć mnie można tylko jednym komentarzem. Wiecie – co za dużo, to niezdrowo.
  7. Zastrzegam sobie prawo do zminimalizowania mych męczarni, unikając łamania kołem czy przypiekania żywcem. Ogień lubię, ale nie aż taki.
  8. Przyniesiecie mi ulgę w męczarniach, publikując konkursowy baner u siebie.
  9. Dwie osoby, które przysporzą mi najwięcej męczarni lub wymyślą najciekawszy sposób jej zadania zostaną obarczone odpowiedzialnością za wejście w posiadanie książki ode mnie.
  10. W razie wątpliwości, męczcie mnie e-mailem.
 
Uff, zmęczywszy się, udawszy się odpocząć. Teraz męczcie się Wy! A potem znowu ja…

1 komentarz:

  1. Obie książki mam, więc udziału w konkursie nie wezmę. Ale życzę powodzenia innym uczestnikom.

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.