niedziela, 15 marca 2020

Nagrodzona


Zeszły tydzień od środy obfitował w emocjonalne wydarzenia w moim życiu. Pragnę się z Wami podzielić moją radością. W Miejskiej Bibliotece Publicznej w Kętrzynie przez cały zeszły rok trwał Otwarty Konkurs Wiedzy o Literaturze. Dwa razy zdobyłam nagrodę miesiąca. Ale to nic. Zostałam Zwycięzcą Roku A.D. 2019.

Nagrodę odbierałam z rąk dyrektora biblioteki.
 


Otrzymałam pamiątkowy dyplom, Księgi Jakubowe Olgi Tokarczuk, karnet do kina dla dwóch osób i żywe kwiatki: prymulę i campanulę.


Na stronie biblioteki rozpoczęła się nowa edycja konkursu z literatury powszechnej. Oczywiście wezmę udział. Książek nigdy dość!
                                                                                         Liter[at]ka

8 komentarzy:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.