piątek, 17 listopada 2017

Bo dobro powraca



Ja już się przekonałam w życiu, że dobro powraca. A teraz mogą się przekonać o tym inni. Ruszyła akcja społeczna książka za #agape. Wydawnictwo Szpalta wspólnie z Sandrą Borowiecką, autorką powieści Przypadki Agaty W., do styczniowej premiery książki rozda kilka tysięcy ebooków. Przesłanie akcji jest bardzo istotne – bycie dobrym po prostu się opłaca. I odpłaca dobrem, często w najmniej spodziewanym momencie. Weźcie udział w akcji i zdobądźcie ebook powieści opartej na faktach, a okrzykniętej przez recenzentów mianem literackiego fenomenu.
Zrób jak ja:
 Na swojej tablicy, blogu zamieść swoje zdjęcie z hasztagiem #agape. Oznacz stronę @przypadkiagaty. Potem napisz do strony @przypadkiagaty w wiadomości prywatnej. I to wszystko! Prawda, że proste!
 
Minęła 21... To ja po dniu pracy i szkoleniu w Olsztynie.
Bądź dla Siebie dobry. Nie tylko od święta. Kochaj Siebie i szanuj, bo innego Ciebie nie ma na całym świecie. W Twoich żyłach płynie Agape. Pamiętaj, że siła dobra, zawsze wraca. Historia Agaty, to dowód na to, że nie ma takiego dołka w życiu, z którego nie da się wyjść.


O autorce:
Moja praca, jest moją pasją. 
Nazywam się Sandra Borowiecka. Rocznik 1988. Dziennikarka, autorka powieści i scenariuszy. Współpracowałam m.in. z Radiem Kolor, TVN, TTV, Superstacją, Polsat News 2, Super Expressem, Gazetą Bankową, Uważam Rze. Po ogólnopolskim sukcesie reportażu Wyzysk Polski z 2013 roku, przekształciłam reporterskiego bloga w niezależny magazyn reporterski Szpalta.com i wydawnictwo, które dziś wchodzą w skład Grupy Medialnej Szpalta. Tak, udało mi się pozyskać inwestora. Jestem gościem programów telewizyjnych min. Widzimisię Michała Figurskiego w Polsat News Dwa, Sprawa dla Reportera Elżbiety Jaworowicz. Autorką dwóch powieści sensacyjnych z wątkami dziennikarskiego śledztwa Ani żadnej rzeczy i Która jego jest, sprzedanych w nakładzie ponad 5 tysięcy egzemplarzy w ciągu 4 miesięcy od premiery, które wkrótce doczekają się adaptacji filmowych. Samodzielnie zorganizowałam debatę o ryzyku odradzającego się nazizmu (z udziałem ekspertów Chrabota, Komorowski, Mocek, Bukowska, pod patronatem Collegium Civitas i kilku ogólnopolskich stowarzyszeń). Obecnie organizuję międzynarodową debatę Europa w obliczu radykalizmu. Za kilka tygodni premiera mojej autoterapeutycznej powieści, określonej przez recenzentów mianem fenomenu. Premierze będzie towarzyszył start akcji społecznej Z dzieciństwa mam wspomnienia, nie traumę.

Ja już się skusiłam. Skuście się i Wy!

2 komentarze:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.