niedziela, 8 kwietnia 2018

Byłam na Weselu...


...Weselu Figara Wolfganga Amadeusa Mozarta w Operze Nova w Bydgoszczy. To opera buffa w czterech aktach. Streszczać opery nie będę, ale zapraszam na krótką fotorelację.
Nad Brdą…





...w centrum Bydgoszczy znajduje się OPERA NOVA.





Upiór przed operą, czyli ja i moja fryzura czesana porywistym wiatrem…


Przed budynkiem opery stoi pomnik łuczniczki. Tym razem stanęły dwie…


Za chwilę kurtyna pójdzie w górę…


Ukłony aktorów i rzęsiste brawa na stojąco…


W czasie spektaklu nie mogłam robić zdjęć, ale możecie je obejrzeć TUTAJ. A wrażenia… zostaną w mej pamięci. 
A dzisiaj jestem w Toruniu...

10 komentarzy:

  1. Świetnie, że gromadzisz tyle pięknych wrażeń i wspomnień na przyszłość. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. To musiało być niezapomniane przeżycie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że o weselu z oczepinami napiszesz..... Raz byłam w operze i chciałabym jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie pozostaje Ci nic innego, jak wybrać się do opery i zrealizować marzenie.

      Usuń
    2. Trochę mam daleko, ale może kiedyś. Powiem Ci, że lubię słuchać muzyki operowej. Najbardziej Pucciniego i chciałabym kiedyś obejrzeć opery Moniuszki. Moja ciocia mówi, że każdy Polak powinien to znać. Wstyd mi, bo nie znam.

      Usuń
    3. To była moja druga opera, więc... Też mam zaległości.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.