wtorek, 3 kwietnia 2018

Czytająca w marcu


Witajcie!
Prima Aprilis minął, więc najwyższa pora na czytelnicze podsumowanie marca w Excelu:

DLA DOROSŁYCH
DLA DZIECI
RAZEM
RAZEM
MIESIĄC
KSIĄŻKI
EBOOKI
KSIĄŻKI
EBOOKI
PUBLI-
STRON

ILE
STR.
ILE
STR.
ILE
STR.
ILE
STR.
KACJI

STYCZEŃ
11
3408
1
54
0
0
1
33
13
3495
LUTY
11
3386
0
0
1
70
0
0
12
3456
MARZEC
11
3741
0
0
26
1248
0
0
37
4989
KWIECIEŃ










MAJ










CZERWIEC










RAZEM
33
10535
1
54
27
1318
1
33
62
11940

Się czytało! Wszędzie! A że miałam kilka wyjazdów i do pracy przyszła paczka z książkami dla dzieci, więc strony przerzucały się same. Tylko z pisaniem recenzji nie nadążyłam. Mam w planach nadrobić to w szpitalu uzdrowiskowym, ale jak to będzie, to nie wiem.

Obecnie czytam e-booka, słucham audiobooka i czytam książkę znalezioną w biblioteczce sanatoryjnej (sporo półek, ale pozycje w większości bardzo wiekowe). Obserwuję dwie pary gołębi za oknem, bo na wysokości mojego balkonu na drzewie ptaki uwiły sobie dwa gniazda. No i gołębie mnie podpatrują, ciekawskie ptaki.
Co będzie w kwietniu? Sama do końca nie wiem. Dzieje się! W planach wiele rzeczy, szczególnie pozaksiążkowych, w tym obowiązkowa wizyta w Muzeum Jana Kasprowicza. Czeka Was kilka fotorelacji. Nadmienię Wam tylko, że z Kołodziejem się zbratałam, z Rzepichą niestety się rozminęłam, Popiel na razie nie zaprosił mnie w gości na wieżę, ale… ale… :)

14 komentarzy:

  1. Świetny wynik, gratuluję i życzę równie zaczytanego kwietnia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktyczni Ci się czytało.....niech Ci się tak również czyta w kwietniu...chociaż może lepiej poczynić spacery i znajomości w sanatoryjnej społeczności.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, niezłe wyniki. Oby kwiecień był jeszcze bardziej owocny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś w sanatorium? TO tam biblioteka jest najmniej uczęszczanym miejscem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regały z książkami stoją na korytarzach, dostęp jest wolny. Gorzej z czasem na czytanie...

      Usuń
  5. Ależ piękne wyniki! zatem życzę równie zaczytanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.