środa, 5 stycznia 2022

Cesarz - zapowiedź

Dziś na dzień dobry zanucę Wam piosenkę Lady Pank: „To kocham to miasto, zmęczone jak ja…” Muńka Staszczyka. Robię to celowo, gdyż przychodzę do Was z zapowiedzią książki Cesarz. Nie, nie Ryszarda Kapuścińskiego, ale autorstwa Mariusza Zielke. Audiobook wydany nakładem EmpikGo zapowiada ponad 11 godzin słuchania o świecie biznesu, polityce oraz ogromnych pieniądzach. Blurb zdradzi Wam nieco więcej:

 

"To miasto jest moje, ten kraj jest mój. Zdobyłem je własną krwią; tak wielką kupą szmalu, że zebrany w jednym miejscu przerósłby cuchnącą górę śmieci w Radiowie, a to podobno największe i naj­bardziej śmierdzące wysypisko w Europie.

Jednak moje pieniądze nikomu nie śmierdziały."

Cesarz miał wszystko i wszystkich, a jego wpływy i rozległe biznesy sięgały daleko poza Warszawę. Nie istniało dla niego niemożliwe, a słowo „niewykonalne” nie istniało. Jednak jedna zła decyzja potrafiła zrujnować to co budował przez lata, a niepozorne niesłuszne oskarżenie potrafi zrujnować imperium budowane przez dekady.

Minęły lata, a Cesarz powrócił do kraju z jedną myślą – odebrać wszystko to co należy do niego. I będzie w tym bezwzględnie skuteczny.

Mariusz Zielke po raz kolejny wchodzi w świat polityki, biznesu oraz ogromnych pieniędzy i w niepodrabialny sposób tworzy historię w której pozorna fikcja być może ma w sobie więcej elementów prawdy, a niżeli myślimy.

 


 

Co powiecie na takiego Cesarza? Dacie się skusić? Audiobook możecie zdobyć do recenzji na portalu Czytam Pierwszy.

1 komentarz:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.