wtorek, 4 stycznia 2022

Tylko tam - zapowiedź

Dziś przychodzę do Was z zapowiedzią książki mojej imienniczki Marty Bielawskiej. To powieść Tylko tam  wydana niespełna miesiąc temu przez EmpikGo, która liczy zaledwie 202 strony. Jestem ciekawa, czy to nie za mało, bo blurb mnie zaciekawił – Suwalszczyzną i traumą. Oto on:

Kiedy Amelia, odkrywa zdradę swojego męża, postanawia porzucić ukochaną Warszawę i wyjechać na suwalską, zapomnianą wieś do dawno niewidzianej przyjaciółki. Tam, w zapomnianym przez ludzi zakątku, Zuza prowadzi kameralne gospodarstwo agroturystyczne – Dębówkę.

Przeprowadzka dla młodej i zaradnej prawniczki, myślącej że w życiu nic nie może jej już zaskoczyć okazuje się niespodziewanym wyzwanie, a sytuacji nie poprawia postać Sebastiana – gburowatego gościa pensjonatu, który przyjechał na Suwalszczyznę, by poradzić sobie z traumą po powrocie z misji w Iraku.

Dwójka życiowo zagubionych osób nie spodziewa się, że w jesiennej aurze każde z nich odkryje coś o czym dawno już zapomniało – prawdziwej i szczerej miłości. Jednak czy uczucie przetrwa piętno mrocznej tajemnicy i przeszłości ukrywanej przez każde z nich?


 

Skusicie się? Dajcie znać! 

Ja swój egzemplarz zdobyłam na portalu Czytam Pierwszy.


1 komentarz:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.