poniedziałek, 8 maja 2017

Dzień Bibliotekarza i Bibliotek



Dziś Dzień Bibliotekarza i Bibliotek, więc świętuję! Świętuję na całego! A świętuję tak bardzo, że do pracy pojechałam dwie godziny wcześniej… No cóż, trzeba popracować, czyli przygotować dwie wystawy na wielkie otwarcie biblioteki szkolnej o 10.00. A potem..., potem świętuję!



Oczywiście, można składać życzenia ;)

A czym jest dzisiaj biblioteka? Spójrzcie na ten metaplan:


I dziś zaczyna się XIV Ogólnopolski Tydzień Bibliotek.
W tym roku hasło brzmi: „Biblioteka. Oczywiście!”.




Pamiętajcie o swoich bibliotekarkach i bibliotekach nie tylko dziś!
 


12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego zatem. Jak ja dawno nie byłam w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiolu, Ty masz własną ogromną bibliotekę, w której mieszkasz!

      Usuń
  2. Serdeczne życzenia w tak ważnym dla Ciebie dniu! Ja uwielbiam biblioteki, ich atmosferę, zapach! I ogromnie doceniam pracę bibliotekarza, która w dzisiejszych czasach jest zupełnie inna niż kiedyś! Ten metaplan jest bardzo aktualny! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! I masz rację - dziś praca bibliotekarza wygląda inaczej, doszło wiele nowych zadań, wymagało to zdobycia nowych umiejętności.

      Usuń
  3. A ja zawsze chciałam zostać bibliotekarką, a wyszło całkiem inaczej:( Wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze chciałam i dopiero po 16 latach od zakończenia studiów trafiłam do biblioteki.

      Usuń
  4. W takim dniu wypada odwiedzić swoją Bibliotekę i Panie Bibliotekarki :)
    Wszystkim świętującym ten dzień serdeczne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj naj z okazji Twojego bibliotekarskiego święta. Samych wspaniałych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione, ale serdeczne. A ja zawsze wspominam dwie pierwsze panie bibliotekarki mojego życia....jedna Maryla a druga Maria.

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.