czwartek, 4 maja 2017

Łów słów - złowione w kwietniu



Witajcie wędkarze i wszyscy im kibicujący!
Kwietniowy czAS minął, więc pora policzyć rybki i podsumować łowy. Prezentacja w skrócie wygląda tak:

Wędkarz
I
II
III
IV
V
Ann M.
0
0
0
0

Daria
4
2
1
0

Epilog
1
0
0
1

Izabella
1
1
1
0

Kamilla
2
1
1
0

Klaudyna
1
1
2
0

Magdalenardo
1
1
1
1

Martucha
5
6
3
6

Monika Wilczyńska
7
1 (2)
2 (3)
2

Monweg
1
2
1
3

Natanna
3
1
0
0

Poligon Domowy
2
2
1
1

Sonrisa
1
1
1 (2)
0

Wiedźma
2
4
1
2

Wiki
0
0
0
0


Prezentacja szczegółowa w kolejności alfabetycznej wygląda zaś tak:
Ann M – 0

Daria Skiba – 0

Epilog – Zaczytana Joanna – 1:
1.      Mapa czASu – Felix J. Palma.
 
Izabella Łecka-Wokulska – 0

Kamilla – 0

Klaudyna Maciąg – 0

Magdalenardo – 1:
1.      BASia i biblioteka – Zofia Stanecka.

Martucha – 6:
1.      Przed katAStrofą – Noah Hawley,
2.     LAS tajemnic – Marek Wójcik,
3.     Potop. CzAS hańby i sławy 1655-1660 – Sławomir Leśniewski,
4.     StASi i dziecko – David Young,
5.     Mów mi KatAStrofa – Magdalena Wala,
6.     - …?– Zapytał CzAS – Krystyna Siesicka.

Moje zaczytanie – 0

Monika Wilczyńska – 2:
1.      KASzmirowy szal – Rosie Thomas,
2.     Córka MASywu Maurów – Frédérick D’Onaglia.

Monika Piotrowska-Wegner (Monweg) – 3:
1.      LASher, tom 1 – Anne Rice,
2.     LASher, tom 2 – Anne Rice,

Poligon Domowy – 1:
1.      Mów mi KatAStrofa – Magdalena Wala.

Sonrisa – 0



Wiedźma – 2:
1.      Mapa czASu – Felix J. Palma,
2.     Wehikuł czASu – H.G. Wells.

Wiki – 0:

Gratuluję każdej złowionej rybki! W tej edycji niektórzy wędkarze łowili takie same rybki, a mistrzynią łowów została Monweg. Oby tak dalej! Widać, że przynęta dobra. A u mnie niespodziewanie rybki utworzyły ławicę, choć wpierw na oku miałam 2.
Do edycji majowej również dałam podpowiedź w kwietniowym poście. Kto bystry, ten wcześniej wyłapał. A i w zakładce ŁÓW SŁÓW odpowiednio wcześniej dałam znać. Teraz trzymamy kciuki za maturzystów i łowimy rybki LO.
Przewodnicząca Blogowego Stowarzyszenia Wędkarzy "Łów słów".

17 komentarzy:

  1. W połowy wkradł się błąd. Wehikuł czasu wypadł z mojej siatki :)

    Gratuluję wszystkim udanych połowów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mam 2. Przypisałaś Wiki mój link. Nie wiem, czy ona coś przeczytała.

      Usuń
    2. Najmocniej Cie przepraszam! Już poprawiam! Mój mózg ostatnio lubi mi płatać dziwne figle ;)

      Usuń
    3. Przecież nic takiego się nie stało :) Błędy mają to do siebie, że lubią się wkradać w najmniej oczekiwanych momentach. Dziękuję za wprowadzenie poprawki :)

      Usuń
  2. Było 0, ale może w maju się poprawię.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie MISTRZYNIĄ jesteś Ty Marto. Nawet nie zbliżyłam się do Twojego wyniku, niemniej bardzo dziękuję za uznanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to jestem poza kategorią. Niemniej, bardzo Ci dziękuję.

      Usuń
  4. Kibicujący obecni :)
    Gratulacje dla łowiących! Dużo zerwanych sieci było w kwietniu, ale niektórzy zasługują na puchary i medale! super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w łowieniu ryb trzeba mieć szczęście. Dziękuję, kibicko nasza :)

      Usuń
  5. Ja chciałam dodac rybkę 'Łaskawe', ale nie zdążyłam w kwietniu. To gruba książka. No, trudno. Lo też raczej nie będę mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj, szukaj. Ja musze jeszcze raz przewertować swoje półki.

      Usuń
  6. Gratuluję owocnych łowów i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.