poniedziałek, 9 października 2017

Wrześniowe zdobycze



Zapracowany i zaganiany był ten wrzesień. Nie miałam czasu i siły brać udziału w konkursach, a i szczęście mi nie sprzyjało. To chyba przez ten sierpniowy wysyp. W końcu musi być równowaga w przyrodzie książkowej.
A oto moje wrześniowe zdobycze:
  1. Grażyna Krynicka "Opowieści minionego lata" – do recenzji od wydawnictwa Psychoskok;
  2. Paulina Bartkowicz "Bądź czujna" – e-book do recenzji od wydawnictwa Psychoskok;


Ot, i koniec chwalonka!

12 komentarzy:

  1. Wrzesień skromny, ale nadrobisz w październiku :) trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myślę, że w październiku będzie bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też wrzesień był bardzo zaganiany i na dodatek chorowity. Ale pomału wychodzę na prostą. Tobie także życzę bardziej udanego października.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodziewałam się tradycyjnego u Ciebie bogactwa ale masz rację - to tak dla równowagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie pozostaje mi nic innego jak życzyć miłego czytania
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.