czwartek, 19 września 2019

Pozytywny kalendarz na 2020 rok


Autor: Beata Pawlikowska
Tytuł: Kalendarz 2020. Rok dobrych myśli
Ilustracje: Beata Pawlikowska
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Liczba stron: 400
Oprawa: twarda gąbkowana
Data wydania: 2019
ISBN: 978-83-7554-310-0 



Nie wiem, kiedy minął mi sierpień czy zeszły tydzień. Wiem, że do końca 2019 roku czas minie piorunem i zacznie się kolejne odliczanie. Pomoże mi w tym Rok dobrych myśli. Kalendarz 2020 Beaty Pawlikowskiej. Jak dla mnie, będzie to kontynuacja mojej przygody z dobrymi myślami, którą zaczęłam w tym roku z książką pani Beaty Księga dobrych myśli. Kalendarz będzie swoistym uzupełnieniem.


Dzień Mojego Szczęścia
Od razu rzuca się w oczy grafika kalendarza. Kolorowa i optymistyczna oprawa półgąbkowa, z której uśmiechają się do mnie dwie szczęśliwe ryby, od razu nastroiła mnie pozytywnie. Kalendarz ma wymiary 12,5 na 18,5 cm i liczy 400 stron, a mimo to waży niewiele. Choć spokojnie zmieści się do torebki, to ja swój egzemplarz wolę trzymać w domu.

 

Ćwiczę na co dzień odwagę, uczciwość i dobro. Jestem jak wiosna – jasna, spokojna i pełna radości. To mnie prowadzi przez życie.
Każda strona to kolejny dzień 2020 roku i kolejne święto. Będę obchodziła Dzień Pogody Ducha, Dzień Otwarcia Drzwi, Dzień Zielonego Listka, Dzień bez Spinki. Czasem zamiast święta podane są porady w kilku krokach, np.: jak pokochać siebie. Oprócz podstawowych danych na stronie typowych dla kalendarza (data, dzień tygodnia, imieniny) i miejsca na notatki na dole znajduje się rysunek typowy dla autorki i kilka „prywatnych” zdań od niej do nowej właścicielki kalendarza oraz kolorowy pasek – w innym wzorze i kolorze dla poszczególnych miesięcy. Uważam, że ten kalendarz skierowany jest przede wszystkim do kobiet. 



Co jeszcze zawiera kalendarz? Skrócone kalendarze na 2020 i 2021 rok, kilka przepisów kulinarnych, kody QR oraz kilkanaście stron na notatki, kontakty, sprawy do załatwienia. Całość została starannie zaplanowana pod każdym względem.


Od tego, jak interpretujesz zdarzenia i własne myśli, zależy poziom twojego życiowego szczęścia.
Cel kalendarza zna każdy, lecz Rok dobrych myśli to kalendarz, z którym codziennie jego właścicielka pod okiem Beaty Pawlikowskiej będzie trenowała dobre myśli i pozytywne nastawienie. Autorka optymistka już dziś przygotowuje do pozytywnego rozpoczęcia nowego roku.

2020 rok zacznę z najpiękniejszym kalendarzem, jaki kiedykolwiek miałam, bardzo kolorowym i pozytywnie nastrajającym mnie do przeżycia wszystkich dni w nadchodzącym roku. I tak razem mamy spędzić 365 dni szczęścia. A ja wiem, że będzie ich 366!



Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu:


Książka bierze udział w wyzwaniu:

8 komentarzy:

  1. Lubię książkowe kalendarze. Będziesz obchodziła bardzo fajne dni w przyszłym roku:) Życzę pogody ducha i optymizmu jeszcze w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kalendarze są bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kalendarz jest praktyczny, a zarazem ciekawy.

      Usuń
  3. Ten kalendarz jest naprawdę świetny. Będę go miała uwadze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Już czas na kalendarz. Chyba zapóźniona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś, jeszcze masz trzy miesiące z haczykiem. :)

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.