środa, 18 września 2019

Zdobycze sierpniowe


Sierpień to równie długi miesiąc jak lipiec. Zdobyłam przede wszystkim książki, które zawsze mnie cieszą, choć już niekoniecznie moje jeszcze nowe, lecz stale zapełniające się (samoistnie) regały. Teraz pora się zabrać za czytanie, bo na część zdobyczy musiałam długo czekać.
A oto moje zdobycze sierpniowe:
A.  Wydawnictwo Edipresse Książki:
1.       Beata Pawlikowska, Kalendarz 2020. Rok Dobrych Myśli;
2.      Kasia Bulicz-Kasprzak, Weź głęboki wdech;



B.  Wydawnictwo Kobiece do recenzji na Życie i pasje:
3.      Sophie Davis, Złota dziewczyna;
4.      Amanda Searcy, Nie igraj z ogniem;
5.      Hannah Richell, Sekret letniego ogrodu;
6.      Darin Olien, Pięć zdrowych nawyków;

 

C.   Wydawnictwo Replika do recenzji na Życie i pasje:
7.       Robert T. Morris, Na ostrzu skalpela. 50 lat z życia chirurga;
8.      Edyta Świętek, Rzeka kłamstw;


D.  Wydawnictwo MG do recenzji na Życie i pasje:
9.      Charles Dickens, Wilkie Collins, Bez wyjścia;

 

E.   Zdobycze na Czytam pierwszy:
10.   Danielle L. Jensen, Mroczne Wybrzeża;
11.    Aleksander Sowa, Gwiazdy Oriona (e-book);
12.   Jakub Ćwiek, Szwindel;

 F.   Patronat medialny od autorki:
13.   Edyta Kowalska, Ścieżki we mgle + zakładka do książki + słodycze;


G.  Wydawnictwo Marginesy
14.   Wojciech Chmielarz, Rana (egzemplarz finalny) + mini apteczka.


Tak wygląda stosik zdobyczy sierpniowych:



Ot, i koniec chwalenia się!

15 komentarzy:

  1. Wow, wow, wow. Niewątpliwie masz co czytać jesiennymi wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Tylko, zebym na stałe zagościła wieczorami w domu...

      Usuń
  2. Kilka z tych tytułów znalazło się i na mojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kalendarz na przyszły rok! Miłej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Niektóre będą na stronie magazynu internetowego "Życie i pasje".

      Usuń
  5. Nudzić to Ty się nie będziesz :) Zatem problemy zdrowotne sio i czytaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wielką ochotę przeczytać Mroczne wybrzeża, bo czytałam Trylogię Klątwy i baaardzo mi się podobała :) A stosik pokaźny! Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ja powinnam się rozejrzeć za wspomnianą przez Ciebie trylogią.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.