czwartek, 1 marca 2018

Czytająca w lutym



Witajcie!
Minął drugi miesiąc roku, a ja nawet nie wiem kiedy. A skoro minął, to pora na czytelnicze podsumowanie miesiąca w tabelce, w której Excel wszystko sam pięknie zlicza:

DLA DOROSŁYCH
DLA DZIECI
RAZEM
RAZEM
MIESIĄC
KSIĄŻKI
EBOOKI
KSIĄŻKI
EBOOKI
PUBLI-
STRON

ILE
STR.
ILE
STR.
ILE
STR.
ILE
STR.
KACJI

STYCZEŃ
11
3408
1
54
0
0
1
33
13
3495
LUTY
11
3386
0
0
1
70
0
0
12
3456
MARZEC










KWIECIEŃ










MAJ










CZERWIEC










RAZEM
22
6794
1
54
1
70
1
33
25
6951

Się czyta. Się pisze, a nawet się słuchało w miarę możliwości (14 h i 50 minut), bo w życiu się dzieje. W lutym zasypało mnie książkami, więc na brak lektur nie będę mogła narzekać, a i w bibliotekach same cudowne nowości. Kupię czas do czytania książek!
Co nowego? Niedawno zmieniłam logo bloga. Kilka rzeczy jest wstępnie ustalonych na kilka miesięcy naprzód, ale o tym więcej, gdy przyjdzie na to czas.
Co będzie w marcu? W niedzielę ruszam z konkursem. To tyle dziś ode mnie!

19 komentarzy:

  1. Jak dowiesz się, gdzie ten czas sprzedają, to daj mi znac proszę jak najszybciej. U mnie też deficyty! Podziwiam Twój wynik z tego miesiąca, ja jeszcze nie podsumowywałam lutego, ale szału nie było :(

    Pozdrawiam,
    Ewelina z Gry w Bibliotece

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry wynik, serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku! A jeśli chodzi o nowości, to polecam "Dziewczyny chcą się zabawić" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyniki jak zwykle rewelacyjne. Zaczytanego marca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Takowy będzie, zważywszy na stos piętrzący się na komodzie...

      Usuń
  5. Wynik naprawdę niezły. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wynik. Gratuluję Marto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne solidne podsumowanie. I bardzo dobry wynik.
    Życzę powodzenia w marcu i samych dobrych książek na swojej drodze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny wynik, gratuluję! Excel rzeczywiście jest wspaniałym wynalazkiem:)

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.