czwartek, 21 czerwca 2018

Majowe zdobycze


Zaksiążkowany maj! Nic ino czytałam i słuchałam audiobooków! A w międzyczasie przychodziły przesyłki z różnymi zdobyczami. Długo zwlekałam z tym postem ze względu na punkt pierwszy. Minął ponad miesiąc od ogłoszenia laureatów, a ja nadal czekam na przesyłkę, więc na razie bez realizacji punktu pierwszego z mojej listy majowych zdobyczy. Ale w końcu się doczekałam.
A oto moje majowe zdobycze:
1.    Wyróżnienie na portalu Granice.pl w kategorii „Czytam regularnie” – pakiet książek:
2.     Jude Deveraux "Życzenie z głębi serca" – od wydawnictwa Lucky do recenzji;
3.     Janina Lesiak "Ja, Bona" – od wydawnictwa MG do recenzji;
4.   Maria Krasowska "Banda niematerialnych szaleńców" – zdobycz na portalu czytampierwszy.pl;
5.     Aneta Grabowska "Tu i teraz" – wygrana u Cyrysi;
6.    Izabela M. Krasińska "W obłokach marzeń" – wygrana na fanpage’u Na regale Marty Mrowiec;
7.   Maja Chmiel "Wyjątkowi są wśród nas. Zbiór opowiadań z przesłaniami dla rodziców i dzieci" – patronat medialny, do recenzji;
8.   Rafał Witek "Bzik & Makówka przedstawiają: Autograf za milion dolarów" – audiobook do recenzji;
9.   Rafał Witek "Bzik & Makówka przedstawiają: Maliny zza żelaznej kurtyny" – audiobook do recenzji.



Ot, i koniec chwalonka.

5 komentarzy:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.