niedziela, 15 lipca 2018

Czerwcowe zdobycze


Rozszalały mi się przesyłki w czerwcu. Leciały do mnie książki z różnych stron, a i ja za nimi biegałam i zdobywałam je w różny sposób. Nie wspomnę o książkach wypożyczanych z bibliotek. Tylko nigdzie nie spotkałam w promocji czasu na ich przeczytanie. Ale się czytają i słuchają, bo i audiobooki do mnie dotarły.



A oto moje czerwcowe zdobycze:

  1. Urszula Szczęch "Seryjni mordercy. Suma wszystkich lęków"– patronat medialny, do recenzji od wydawnictwa Psychoskok;
  2. Piotr Krzysztof Łabenda "Pierścionek z cyrkonią" – patronat medialny, do recenzji od wydawnictwa Psychoskok;
  3. Jan Melerski "Fatalny turnus" – do recenzji od wydawnictwa Psychoskok;
  4. Pati Maczyńska "Skarb szeptuchy" – do recenzji od wydawnictwa Psychoskok;
  5. Pati Maczyńska "Klątwa Nawii" – do recenzji od wydawnictwa Psychoskok;
  6. Pati Maczyńska "Południca ze Świątyni Słońca" – od autorki do recenzji;
  7. Philip Gooden "Śmiertelny sen" + zakładka do książki + bransoletka – za pierwsze miejsce w wyzwaniach czytelniczych u Monweg;
  8. Teresa Monika Rudzka "Ona przyszła ostatnia" – od wydawnictwa Lucky do recenzji;
  9. Monika A. Oleksa "Spacer nad rzeką" – za punkty na Granice.pl;
  10. Raphal Klyme "Toma i P.S.O.T. Omanoid" – za punkty na Granice.pl;
  11. Ersin Saygin "Basza smaku" – zdobycz na portalu CzytamPierwszy.pl;
  12. Patrycja Zarawska "Niemożliwi detektywi. Trefny nauczyciel" – zdobycz na portalu CzytamPierwszy.pl;
  13. Ludwik Jerzy Kern "Proszę słonia" – audiobook, zdobycz na portalu CzytamPierwszy.pl;
  14. Agata Mańczyk "Pierwsza noc pod gołym niebem" – audiobook do recenzji na Życie i Pasje;
  15. Joanna Kruszewska "Nic się nie kończy" – do recenzji na Życie i Pasje.




Ot, i koniec chwalonka.


15 komentarzy:

  1. Dużo czasu na czytanie życzę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewniasz sobie czytanie na emeryturze...tylko czy i wtedy będziesz mieć dostatecznie dużo czasu....bo mnie się wydawało, że będę czytać i czytać....a tu figa z makiem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio to głównie czytam, burze temu służą.

      Usuń
  3. W takim razie życzę dużo czasu na czytanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jaki stosik. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urosło mu się, choć brakuje 52 książek, które do tej pory do mnie nie dotarły. Przesyłka zaginęła...

      Usuń
    2. Gratuluję zacnego stosiku :)
      Serio? Nadal żadnych wieści??

      P.S. Wiesz, gdybyś jednak miała cynk gdzie sprzedają czas w promocji, daj znać :D

      Usuń
  5. Masz chyba pecha. Jak mogła zaginąć przesyłka z 52 książkami? Zupełnie tego nie rozumiem. Przecież to nie szpilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie rozumiem, bo inne książki (wymiana za punkty) doszły i wcześniej dochodziły. Jestem tylko ciekawa, na którym etapie drogi do mnie paczka zmieniła odbiorcę...

      Usuń
  6. Uuu 52 książki to jednak nie mało! Ja bym już zrobiła aferę :-) piękny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosztyła ;) Super. Piękna bransoletka. Nie znam żadnej z tych książek.

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.