czwartek, 20 sierpnia 2015

Lipcowe zdobycze

Ogłaszam lipiec miesiącem urodzaju książek! Sama jestem w szoku, że tyle ich przybyło. To prawdziwy wysyp literek! Pogoda sprzyjała, więc i obrodziło w książki wszelakie. Potężny stosik wygląda tak:



A oto moje zdobycze konkursowe:
  1. Anna Sakowicz "Szepty dzieciństwa" – fanpage Książka zamiast kwiatka,
  2. Dorota Korolewicz "Pensjonat Czerwone Maki" – fanpage Książka zamiast kwiatka,
  3. Anna Sakowicz "Szepty dzieciństwa" na blogu Pisaninki,
  4. Holly Webb "Marysia Rebusek. Tajemnica zaginionego szmaragdu" – na portalu Miasto dzieci,
  5. Victoria Gische "Tajemnica królów" – fanpage Sztukater,
  6. Maciej Tarasin "Stalowe Anioły nad Yari" na blogu Jeżyny,
  7. Piotr Głuchowski, Marcin Kowalski "Tabloid. Śmierć w tytule" na blogu Aleksandrowe myśli,
  8. Marek Krajewski, Jerzy Kawecki "Umarli mają głos" na blogu Aleksandrowe myśli,
  9. Kod do e-biblioteki na Czas Czytania na blogu Marty Kor.


Przyszło również kilka książek zdobytych za punkty na kulturaonline.pl oraz granice.pl, a są to:
  1. Joanna Szwechłowicz "Ostatnia wola",
  2. Elizabeth Maxwell "Happy end" (przypadkiem zaplątała się na zdjęciu powyżej),
  3. Aleksandra Seghi "Fanklub bułeczek z rozmarynem",
  4. Katarzyna Enerlich "Pod słońcem prowincji. Zapiski z prostego życia. Potrawy z ziemi i pór roku".


Jedną książkę kupiłam z dwutygodnikiem „Pani Domu” (nr 15) za jedyne 5,99 zł. Jest to pierwszy tom kolekcji "Kocham Polskę" Joanny i Jarosława Szarków pt. "Nasza wspaniała Ojczyzna", o której już mogliście  przeczytać. A jedną książkę dzięki mnie wygrała sister – "Broadchurch" Ellin Kelly.
I cały lipcowy wysyp:


Ot, i koniec chwalonka!

17 komentarzy:

  1. Same cudowności do ciebie dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mi się wydaje, czy zdobyłaś aż dwa egzemplarze ''Szeptów ...'' :)
    Cudne nabytki. gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że nagroda doszła w nienaruszonym stanie :) Czekam niecierpliwie na Twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dziś wziąć 'trupki' na drogę, ale wygrała Piontek :)

      Usuń
  4. Piękny stosik :) Dla takich chwil warto żyć, czyż nie ? :D Czekam na Twoje opinie o książkach :)
    ksiazkomiloscimoja.blog spot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj warto, warto! Radocha ogromna, a listonosz już przyzwyczajony i wchodzi jak do siebie z przesyłkami :)

      Usuń
  5. Masz talent do pisania kreatywnych odpowiedzi w konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy to talent, ale staram się być kreatywna i szukać nietypowych rozwiązań, zwłaszcza teraz, gdy nie pracuję i mój mózg zwolnił obroty. Wszystko zależy od Jury. Książkę "Pensjonat Czerwone Maki" wygrałam dzięki dokumentowi repatriacyjnemu dziadka...

      Usuń
  6. Piękne, wspaniałe, cudowne zdobycze. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam z Twoim zachwytem :) Dzięki!

      Usuń
  7. Gratuluję szczęścia w konkursach :)
    Też otrzymałam kod do e-biblioteki :)
    Na jaką książkę się skusiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Jeszcze się nie zalogowałam, bo muszę mieć tydzień siedzenia w domu, a ostatnio ciągle mnie nosi i końca nie widać. Ale wybór na pewno będzie trudny.

      Usuń
  8. Farciara z Ciebie Marto....Ja ostatnio też miałam szczęście w konkursach, ale nie aż takie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba muszę przygotować post, jak to z moimi konkursami jest i z wygrywaniem w nich. fart jedno, ale ciężka praca to drugie.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.