piątek, 7 sierpnia 2015

Szczęśliwa 7 - sierpień



Serdecznie witam wszystkich przybyłych w pierwszej odsłonie mojej rozdawajki Szczęśliwa 7. To mój debiut w tej roli, więc na ewentualne niedociągnięcia proszę lekko przymknąć oko, ale dać mi o nich znać.
Zanim zgłosicie się po książkę, upewnijcie się, że uważnie zapoznaliście się z regulaminem (ZAKŁADKA Szczęśliwa 7 - wystarczy zgłosić się, zostawić nick obserwatora lub link do zamieszczonego baneru). W razie wątpliwości - piszcie i pytajcie! Błędne zgłoszenia nie będą brane pod uwagę. W pierwszej odsłonie będę kontrolować Wasze zgłoszenia i zwracać uwagę na niedociągnięcia lub braki. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

No to naczinajem twista! ;)

Spośród 7 książek wybierz jedną…

SABRINA CZUPRYŃSKA "TA DRUGA, SŁODKA I GORZKA"


REED TIMMER, ANDREW TILIN "ŁOWCA BURZ"


ANNA KUCHARSKA "CAŁKIEM DOBRA KSIĄŻKA O MIŁOŚCI"


NIC PIZZOLATTO "GALVESTON"

PATRICIA CORNWELL "INTUICJA"


JOYCE CAROL OATES "SOURLAND. MROCZNA STRONA RZECZYWISTOŚCI"


RADOSŁAW LEWANDOWSKI "YGGDRASIL. STRUNY CZASU"



 … i określ się w jednym zdaniu (z uzasadnieniem): Morze, góry czy Mazury?

Miłej zabawy i powodzenia!
Wyniki 7 IX
między 7.08 a 19.06 

37 komentarzy:

  1. Wybieram książkę: SABRINA CZUPRYŃSKA "TA DRUGA, SŁODKA I GORZKA"
    mail: kryniame@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie: Zdecydowanie góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak uzasadnienia wyboru. W zakładce SZCZĘŚLIWA 7 zostaw zgłoszenie i podaj swój nick obserwatora.

      Usuń
    2. Obserwuję jako cyrysia
      mail: kryniame@wp.pl
      Wybieram książkę: SABRINA CZUPRYŃSKA "TA DRUGA, SŁODKA I GORZKA"
      odpowiedź: Jestem jak owca, która bez gór czuje się jak bez pasterza.

      Usuń
  2. Bardzo chętnie będę brała udział :)
    Wybieram: NIC PIZZOLATTO "GALVESTON"
    Mail: aleksnadra@interia.eu
    odpowiedź: niczym syrena lub wieloryb ;) spędzam czas tylko i wyłącznie nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź zaliczam, ale... W zakładce SZCZĘŚLIWA 7 zostaw zgłoszenie i podaj swój nick obserwatora.

      Usuń
    2. Tu też podaję, na wszelki...
      Obserwują jako Aleksandrowe myśli

      Usuń
  3. Fajny pomysł. Udziału nie wezmę, bo czeka na mnie sporo książek, ale przy okazji sobie przypomniałam, że czeka na mnie "Łowca burz".

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wybieram :

    JOYCE CAROL OATES "SOURLAND. MROCZNA STRONA RZECZYWISTOŚCI"

    gut.anna1@gmail.com
    obserwuję jako moje zaczytanie
    banerek podlinkowany na moim blogu

    Morze, bo za blisko mam góry, a komary odstręczają od wyjazdu na Mazury......

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybieram "Ta druga słodka i ostra" obserwuję jako ja :) pyzikenator@gmail.com Morze - bo mam daleko i wzmaga to zdecydowanie moja tęsknotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram "Sourland"
    W dzień sierpniowy (choć ponury), gdy nad Anglią wiszą chmury, mi nie w głowie morza, rzeki, chcę wyjechać na Mazury!

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: SallyBrovn
    Wybieram "Intuicję"
    e-mail: sallybrovn@wp.pl
    odp: Zdecydowanie morze - uwielbiam skakać z dzieciakami przez fale i nic nie jest w stanie mi tej radochy podczas wakacyjnego wypoczynku zastąpić... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do konkursu :)
    Ja nie mam blogspota, a w linkach na blogu mam Cię jako Martucha180 - *atramentowomi*
    Zgłaszam się po książkę NIC PIZZOLATTO "GALVESTON" - zachęca mnie napis na okładce, że jest ona tworcy True Detective (obejrzałam 1 sezon).
    Baner konkursowy zamieszczam w panelu bocznym bloga.
    Email: martha.kosmala@gmail.com
    Odpowiedź: Ja jestem wielką miłośniczką morza, uwielbiam piasek, wodę i słońce - dla mnie to są wymarzone wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zakładce SZCZĘŚLIWA 7 zostaw zgłoszenie i podaj swój nick obserwatora.

      Usuń
  9. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako: Misiak
    E-mail : dabrowska_michalina@wp.pl
    Wybieram: JOYCE CAROL OATES "SOURLAND. MROCZNA STRONA RZECZYWISTOŚCI"
    Odpowiedź: Z pomorza ciągnie w góry, a ja na przekór, łamiąc stereotyp wybieram Mazury ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Joy Tucia Clifford
    email: kinga.tuchii@gmail.com
    Wybieram: "YGGDRASIL.STRUNY CZASU"
    Odpowiedź: Zamiast iść na plażę gdzie mam 14 minut drogi, wolę wybrać się w 14 godzinną podróż w góry :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukałam Cię i szukałam, aż znalazłam, dzięki blogowi Miqi :)
    Zawsze bierzesz udział w moich konkursach, więc ja też wezmę, u Ciebie.
    Od teraz na pewno będę obserwować jako monweg.
    e-mail: monweg@wp.pl
    Wybieram: NIC PIZZOLATTO "GALVESTON"
    Odpowiedź: Morze, zawsze morze. Niebo błękitne nade mną, a piaseczek złoty pod nogami. I choć woda zimna, w piasku pety i śmieci, grajdoły i d..a o d..ę trze, to ja kocham to nasze polskie morze.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest 1 zdanie. Brak zgłoszenia w zakładce SZCZĘŚLIWA 7.

      Usuń
    2. Odrabiam lekcje:)
      To ja monweg
      e-mail: monweg@wp.pl
      Wybieram: Nic Pizzolatto "Galveston"
      Odpowiedź: Morze, zawsze morze - niebo błękitne nade mną, piaseczek złoty pod stopami, i choć woda zimna, w piasku pety i śmieci, grajdoły i d..a o d..ę trze, to ja kocham nasze polskie morze.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Obserwuję jako Paulina Stachyra
    Baner https://plus.google.com/103990863907004917634/posts/QfXnAGR3yeQ
    E-mail: paulina.st91@gmail.com
    Wybieram książkę: NIC PIZZOLATTO "GALVESTON"
    Odpowiedź:Góry, bo lubię sprawdzać swoją wytrzymałość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Edyta Chmura
    e-mail: edyta.cha@wp.pl
    Wybieram: ANNA KUCHARSKA "CAŁKIEM DOBRA KSIĄŻKA O MIŁOŚCI"
    Odpowiedź: Rodzinna anegdota głosi, że Mama będąc ze mną w ciąży chodziła po drzewach i przez to doskonale czuję się na wysokościach, więc góry są miejscem, które kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się po książkę Reeda Timmera
    Morze za możliwość uprawiania plażingu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęte, choć na przyszłość w poście proszę podać e-mail, żebym nie szukała na blogu.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.