piątek, 25 sierpnia 2017

Booki z audio



Co to będzie, kiedy czytanie zamienię na słuchanie? Zaczytana zamieni się w zasłuchaną? Zawali się mój mały świat biblioteczny!
Niedawno otrzymałam od StoryBox.pl 7 audiobooków do recenzji na portal internetowy „Życie i pasje”. Jest to 7 części Kronik Archeo Agnieszki Stelmaszyk. 


No i mam problem, wielki problem. Bo jestem typowym wzrokowcem, który zaznacza cytaty (z e-bookami mam problem), coś sobie notuje na temat lektury. Trudno mi się skupić tylko na słuchaniu. Macie dla mnie jakieś rady, jak nauczyć się słuchać audiobooki? Jak to było w Waszym przypadku?

10 komentarzy:

  1. Ja nie pomogę, bo przy audiobookach zwyczajnie się wyłączam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie słucham audiobooków, gdyż mam nieskończone ilości tradycyjnych książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam sporo nieprzeczytanych książek, a tu... paczka przyszła. :)

      Usuń
  3. Albo ukłądać pasjansa, albo puzzle, albo taką gierkę na telefonie Block puzzle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie granie to dla mnie starta czasu... Audiobooki moje mają po 5-5,3 h, a są i takie po 10-11h. Chyba bym się zagrała ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Na dwa rozdziały wystarczy 1 okno, tak myślę. :)

      Usuń
  5. Ach, już wiem skąd ten AR na wrzesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje audiobooków będą na "Życie i pasje", ale inspirację dały. ;)

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.