piątek, 11 maja 2018

Kwietniowe zdobycze


Wystarczy wyjechać do sanatorium na 4 tygodnie, a listonosz zasypie dom paczkami z książkami! I nie tylko z książkami! Skoro przez 4 tygodnie udało mi się przeczytać 2 powieści, to spotkała mnie „kara” od losu – zasypało mnie książki. A mam jeszcze 2 zaległe pozycje do recenzji, a z 3 bibliotek przyniosłam sobie po 1 książce. Jak wysyp, to wysyp. Nic, ino czytać!
A oto moje kwietniowe zdobycze:
1. Anne-Sophie Girard, Marie-Aldine Girard "Perfekcyjna kobieta to suka. Poradnik przetrwania dla normalnych kobiet" + karteczki samoprzylepne + herbatki – wygrana u Monweg;
2.  Fannie Flagg "Całe miasto o tym mówi" + czekolada + kisiel – wygrana u Monweg;
3.     Katarzyna Enerlich "Piękno z pól i łąk" – do recenzji od wydawnictwa MG;
4.     Mark Manson "Subtelnie mówię f*ck. Sprzeczna z logiką metoda na szczęśliwe życie" – do recenzji od wydawnictwa Sensus;
5.     Amy Harmon "Słowo i miecz" – do recenzji od wydawnictwa Editio;
6.   Agnieszka Lis "Przytulajka” + zakładka – od autorki i wydawnictwa Czwarta Strona;
7.  Agnieszka Lis "Latawce" + zakładka – od autorki i wydawnictwa Czwarta Strona;
8.  Agnieszka Lis "Samotność we dwoje" – od autorki i wydawnictwa Czwarta Strona;
9.     Agnieszka Lis "Pozytywka” – od autorki i wydawnictwa Czwarta Strona;
10. Bożena Pajdosz "Puch niemarny" + wino – wygrana u Cyrysi;
11. afał Witek "Bzik & Makówka przedstawiają: Zgniłobrody i Luneta Przeznaczenia" – audiobook do recenzji;
12. Rafał Witek "Bzik & Makówka przedstawiają: Ucieczka z tajemniczego ogrodu" – audiobook do recenzji.



Wygrane u Monweg:



Prezent od Agnieszki Lis i wydawnictwa Czwarta Strona:

 


Wygrana u Cyrysi – miała być książka, było też wino:
 


Pozostałe książki do recenzji:


Zbzikowano-zamakówkowane audiobooki Rafała Witka


I tak się oto kwietniowe zdobycze prezentują: 
 

Ot, i koniec chwalonka.
PS Kiedy ja to wszystko przeczytam???

18 komentarzy:

  1. Świetne zdobycze :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz potrzebujesz dużo czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe tytuły. Miłej lektury.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szykuje się zaczytany miesiąc :)
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, większość tych książek nie znam, czytałam jedynie egzemplarz recenzencki : Całe miasto o tym mówi i byłam zachwycona <3

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/dziewczyna-z-tatuazem-na-ledzwiach-amy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta pozycja musi troszkę poczekać na swoją kolej, musi dojrzeć do przeczytania. :)

      Usuń
  6. Pozostaje zawinąć się w kocyk, nalać i... czytać... :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pewna, że dasz radę przeczytać.
    Czekam na Twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nie, bo mam zaległe recenzenckie. Ale Flagg bardzo kusi!

      Usuń
  9. Kocham Przytulajkę <3 ze zwierzakowych książek czekam teraz na "Był sobie szczeniak: Ellie" :)

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.