wtorek, 1 maja 2018

Czytająca w kwietniu


Witajcie!
Dziś Święto Pracy, więc świętuję pracując. W kwietniu tak się napracowałam, że ho ho! Ale nawet „ho, ho” trzeba podsumować, zatem pora na czytelnicze podsumowanie kwietnia w Excelu:

DLA DOROSŁYCH
DLA DZIECI
RAZEM
RAZEM
MIESIĄC
KSIĄŻKI
EBOOKI
KSIĄŻKI
EBOOKI
PUBLI-
STRON

ILE
STR.
ILE
STR.
ILE
STR.
ILE
STR.
KACJI

STYCZEŃ
11
3408
1
54
0
0
1
33
13
3495
LUTY
11
3386
0
0
1
70
0
0
12
3456
MARZEC
11
3741
0
0
26
1248
0
0
37
4989
KWIECIEŃ
4
1082
1
235
0
0
0
0
5
1317
MAJ










CZERWIEC










RAZEM
37
11617
2
289
27
1318
1
33
67
13257

Się NIE czytało! Bo się czasu NIE miało! Pobyt w szpitalu uzdrowiskowym był wyczerpujący pod każdym względem, tylko nie czytelniczym. Było co czytać, dlatego z doskoku przeczytałam 2 powieści, w domu trochę zaległości zdążyłam nadrobić i wyszło, żem przeczytała 5 pozycji. Po intensywnym marcu kwiecień wypadł blado. Ale ja ogólnie jestem zadowolona…, bo czytałam! Głównie w oczekiwaniu na prądy i w trakcie nich. A pod koniec to nawet w solance! Wszystko dlatego, ze brakowało mi niedzielnego rytuału.
Ale za to było dużo fotorelacji:



I jeszcze kilka jest zaplanowanych. Nie wiem, czy chcecie fotorelacje z Torunia, Gniezna i Kruszwicy. Dajcie znać w komentarzach.
Co będzie w maju! Dużo czytania! Zaległości recenzenckie, zdobycze kwietniowe, książki z bibliotek i mojej własnej…. Uff! Mam nadzieję, że wyrobię na zakrętach, bo po drodze Dzień Bibliotekarza i Biblioteki, Tydzień Bibliotek i kilka imprez rodzinno-zawodowych. Dzieje się!

8 komentarzy:

  1. Zważywszy na okoliczności i to, jak byłaś zajęta, to naprawdę dobry wynik. Ja bardzo chętnie obejrzałabym fotorelację z twoich wyjazdów. Pozdrawiam i życzę udanej majówki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie przeczytam Twoje wszystkie fotorelacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotorelacje zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne, że było czytane, a ile to już mniej istotne. Zaczytanego maja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne że się w ogóle czytało:) a dla mnie to i ta dużo! gratuluję i życzę jeszcze bardziej zaczytanego maja!

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.