sobota, 19 maja 2018

Literkowo - szarada anagramowa cz. 3


Witajcie o poranku!
Dziś kolejna szarada anagramowa, autorstwa Macieja Penara, a pochodząca ze starego numeru „Szaradzisty”. A wiecie, co to jest bałagan?


Z liter wyróżnionych wyrazów należy ułożyć rozwiązanie o początkowych literach i liczbach liter: A-11, R-11.



Mnie pomaga ten bałagan…
 


Leżę sobie, wiersze piszę,
Wtem zgrzyt klamki mąci ciszę…
Wpada żwawo dziadek Kazik.
– Trochę tu posprzątaj – RAZDI.
– No już, dalej, wstawaj z wyra!
Ach, oszalał, CZYSTY TYRAN,
A co GORSZA nie pojmuje,
Że mnie chaos inspiruje.




Odpowiedzi z poprzedniego postu: motocykl numer 1.

14 komentarzy:

  1. Wrócę do Ciebie jak napiję się kawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już się obudziłam, ale mój mózg jeszcze śpi, więc za wcześnie na tego typu zagadki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry w sobotę😀
    Hasło to:
    Artystyczny rozgardiasz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Klarą.
    Rozwiązaniem jest - ARTYSTYCZNY ROZGARDIASZ

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, gdyby tak faktycznie można było tylko zamknąć oczy i pozbyć się bałaganu :D Ale co potem powiedzieć gościom, którzy nas odwiedzają :) Chyba żeby też zamknęli oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.