piątek, 31 marca 2017

Czytająca w marcu



Witajcie!
Dziś krótko i na temat o marcu, czyli dane statystyczne w tabelce. Marzec osobno i pierwszy kwartał tego roku wyglądały tak:

MIESIĄC
DLA DOROSŁYCH
DLA DZIECI
Razem książek
Razem stron
ILOŚĆ
STRONY
ILOŚĆ
STRONY
Styczeń
9
2895
8
368
17
3263
Luty
6
2267
15
650
21
2917
Marzec
14
4168
3
192
17
4360
Kwiecień






RAZEM
29
9330
26
1210
55
10540

Marzec czytelniczo wypadł mi rewelacyjnie w stosunku do stycznia i lutego. Jedną książkę zaczęłam i utknęłam, więc nie liczyłam jej do statystyk. Na pewno łatwiej mi czytać, niż pisać recenzje, ale chyba każdy książkoholik tak ma.
A co będzie z literkami w kwietniu? Nie wiem do końca. Na pierwsze niedzielne południe zaplanowałam dla Was obowiązkową wizytę u lekarza ze specjalizacją… A to się okaże. ;) W każdym razie (bez bądź) Wasza wizyta u mnie jest obowiązkowa! A na drugą niedzielę kwietnia wersję śpiewaną Dezyderaty.
Wędkarze mogą zaglądać do zakładki ŁÓW SŁÓW i tam kilka dni przed ogłoszeniem nowej rybki już jej wypatrywać. Kwiecień na pewno będzie trochę jajcarsko-jajeczny, a jak bardzo literkowy? CzAS pokaże.

15 komentarzy:

  1. Marzec to mistrzostwo :) jestem pod wrażeniem :) Gratuluje wyników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wprawdzie to dopiero 3 miesiące, ale widać różnicę.

      Usuń
  2. Cieszę się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię za te podsumowanie. Ja zawsze wymawiam się brakiem czasu, ale taka prawda, że zwyczajnie nie chce mi się tego robić. A przydałoby się, w szczególności w takiej tabeli, gdzie wszystko wyraźnie i klarownie widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo szybko się robi. Oczywiście za pierwszym razem jest najwięcej pracy, ale potem zajmuje to kilkanaście minut z kalkulatorem w ręku. Jak zaczynam czytać nową książkę, to wpisuję do specjalnego kalendarza blogowego: autora, tytuł, ilość stron i zaznaczam, czy to pozycja dla dzieci. Potem spisuję strony i liczę.
      Możesz skopiować moją tabelę, a dane zamieścisz swoje.

      Usuń
  4. No, no. Nieźle! Życzę, żeby kwiecień był jeszcze lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobnie z recenzjami, zawsze jakieś do tyłu. Postanawiam poprawę :)
    Gratuluję wyników, jak zwykle są bardzo, bardzo dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zawsze" bywa różne, ale na pewno większe od statystycznego czytelnika w naszym kraju. Dzięki!

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.