niedziela, 5 marca 2017

Łów słów - złowione w lutym




Witajcie wędkarze i wszyscy im kibicujący!
Dziś krótkie podsumowanie i liczenie rybek MI. Prezentacja w skrócie wygląda tak:

Wędkarz
I
II
III
Ana M.
0
0

Daria
4
2

Epilog
1
0

Izabella
1
1

Kamilla
2
1

Klaudyna
1
1

Magdalenardo
1
1

Martucha
5
6

Monika Wilczyńska
7
1 (2)

Monweg
1
2

Natanna
3
1

Poligon Domowy
2
2

Sonrisa
1
1

Wiedźma
2
4

Wiki
0
0


Prezentacja szczegółowa w kolejności alfabetycznej wygląda zaś tak:


Ann M – 0:

Daria Skiba – 2:
1.      Dziecko last MInute – Natasza Sońska,
2.     MIne – Katy Evans.

Epilog – Zaczytana Joanna – 0:
1.      Chwila na MIłość – Joanna Stovrag – nie uznaję, brak dodania linku w wyznaczonym czasie.





Izabella Łecka-Wokulska – 1:
1.      PiraMIda – Henning Mankell.


Kamilla – 1:
1.      Sedinum. Wiadomość z podzieMI – Leszek Herman.

Klaudyna Maciąg – 1:
1.      Magda, MIłość i rak – Alina Mrowińska.

Magdalenardo – 1:
1.      Garść pierników, szczypta MIłości – Natalia Sońska.

Martucha – 6:
1.      Bajkowe kółeczka czyli origaMI płaskie z koła – Dorota Dziamska,
2.     Zawierucha w wielkim MIeście – Krystyna Bartłomiejczyk,
3.     MIłość po włosku – Jenette Kenny,
4.     I obiecuję ci MIłość – Marta W. Staniszewska,
5.     Tajemne MIasto – C.J. Daughtery, Carina Rozenfeld,
6.     KaMIeń i sól – Victoria Scott.

Moje zaczytanie – 1:
1.      Sanktuarium śMIerci – Dariusz Rekosz.

Monika Wilczyńska – 2 w 1:
1.      MIejsce na zieMI – Umi Sinha.

Monika Piotrowska-Wegner (Monweg) – 2:
1.      Smażone zielone poMIdory – Fannie Flagg,
2.     PłoMIenna siedemnastka – Janet Evanovich.

Poligon Domowy – 2:
1.      MIłosć i aspiryna – Małgorzata Kursa,
2.     Oddech śMIerci – Joanna Bagrij.

Sonrisa – 1:
1.      Garść pierników, szczypta MIłości – Natasza Sońska.

Wiedźma – 4:
1.      IMIę bestii – Jacek Komuda,
2.     MIasto ślepców – Jose Saramago,
3.     ZieMIa skuta lodem – John Flanagan,

Wiki – 0:


Gratuluję wszystkim wędkarzom! Za udane łowy i za chęci połowu. Rybka MIŁO została skrócona do MI, i mi wyszło sześć rybek, co mnie samą zaskoczyło. Ale dla mnie najlepszym wędkarzem jest… Monika Wilczyńska. Złowiła taaaaaką rybę!, czyli podwójne MI w tytule. Wielkie gratulacje Moniko! Oby tak dalej.


UWAGA! WAŻNE!

Odnośnie zapytania Natanny co do wydłużenia czasu na dodawanie recenzji – punktu 6. Regulaminu Wyzwania Czytelniczego „Łów słów” nie zmienię. W wyznaczonym czasie należy zgłosić przeczytaną książkę z rybką wskazaną na dany miesiąc wraz z linkiem do recenzji.
Co najwyżej mogę wcześniej publikować posty z rybką na następny miesiąc, np. 30-go dnia poprzedniego miesiąca, żebyście mogły rozejrzeć się na łowiskach i przygotować wędki do zarzucenia. Tylko wtedy wędkarze musieliby pamiętać, że złowione rybki trzeba zgłaszać od dnia 3-go, od godz. 8.00. I co WY na taką propozycję?
Przewodnicząca Blogowego Stowarzyszenia Wędkarzy "Łów słów".

15 komentarzy:

  1. Mi pasuje początkowy regulamin ;) A jeśli chcesz pisać kilka dni wcześniej jaka bedzie kolejna rybka? Płakać nie będę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, pięknie Wam idzie w tej edycji! :)
    Gratuluję i powodzenia w dalszych połowach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim wędkarzom!

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie pomysł z wcześniejszą informacją nie jest zły. Ale decyzja i tak jest po Twojej stronie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po stronie większości wędkarzy. mam pomysł, jak podpowiedzieć wędkarzom o rybce na kwiecień :)
      Serdeczności!

      Usuń
  5. Jeśli o mnie chodzi, to przyznam, że takie wyprzedzenie mogłoby być fajnym rozwiązaniem, ale jeśli w jakikolwiek sposób ma przysporzyć Ci kłopotów (lub wprowadzić zbędne zamieszanie), to myślę, że nie ma sensu kombinować. Generalnie (dla odmiany) pozostanę neutralna i każdą decyzję przyjmę z równym entuzjazmem :D

    Gratuluję wszystkim wędkarzom! Szczególnie Tobie, Martucha, za bardzo udane połowy i Monice za podwójny strzał :)

    I jeszcze raz dziękuję, że skróciłaś rybkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój protest był słuszny i wzięłam go do serca, przeanalizowałam za i przeciw, ale jak mi zabraknie krótkich rybek, sięgnę po te dłuższe :)
      Rybka kwietniowa będzie duuużo wcześniej przypadkiem podpowiedziana. Tyle zdradzę! :)

      Usuń
  6. A kiedy skrócono rybkę do MI? Bo na Mi to miałam 'PiraMIda'. Na Miłość nie miałam nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni po ogłoszeniu. Jak masz opublikowaną "Piramidę", to podeślij namiary, a dodam rybkę do statystyk wędkarskich.

      Usuń
    2. Mam i dodałam ją w lutym. To dokleję banerek i wyślę.

      Usuń
    3. Już wszystko uzupełnione.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.