wtorek, 7 marca 2017

Szczęśliwa 7 - dziewiętnasty szczęśliwiec



Witajcie marcowo!
Kalendarz z samego rana mi oznajmił, że dziś jest siódmy dzień miesiąca. Czas znaleźć lub wskazać dziewiętnastego szczęśliwca, skoro warunki zostały spełnione! Co niektórzy rzutem na taśmę zdążyli się załapać na lutową odsłonę rozdawajki. Brawo za refleks! ;)
Przeczytałam Wasze odpowiedzi. Kilka z lekka mnie zaskoczyło, ale jedna najbardziej – widać, że w domu są małe dzieci, a ich zabawki ożywają. Takim oto zaskoczeniowym sposobem znalazłam szczęśliwca!
Zatem oficjalnie ogłaszam, że dziewiętnastym szczęśliwcem zostaje:

Marlen

Serdecznie Ci gratuluję! Czekam 5 dni na Twój adres, abyś wkrótce w ręku miała swe szczęście w postaci wybranej przez siebie książki.
Przypominam Wam, że dziś o 19.07 rusza druga marcowa odsłona rozdawajki. Zapraszam!

2 komentarze:

  1. Oo, dziękuję, sprawdziłam w dzień kobiet, więc taki super prezent mi zrobiłaś :D Już wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.