piątek, 10 marca 2017

Lutowe zdobycze



W styczniu sypnęło nagrodami książkowymi. W lutym w mniejszym stopniu brałam udział w konkursach, więc i szanse me na wygraną automatycznie zmalały. No ale "coś" wygrałam i innymi drogami książki zdobyłam. Luty skromniutko się prezentuje, w końcu to najkrótszy miesiąc w roku.
A oto moje lutowe zdobycze:
1.      Marek Wójcik "Las tajemnic" – na fanpega’u bloga Miłość do czytania;
2.   Joanna Wachowiak "Ali Baba i dwóch rozbójników" – wymiana punktów na granice.pl;
3.   Sławomir Leśniewski "Potop. Czas hańby i sławy 1655-1660" – do recenzji dla magazynu internetowego.



Ot, i koniec chwalonka.

PS Właśnie mnie olśniło i wiem już jaką rybkę będą łowić wędkarze w kwietniu :)
 

8 komentarzy:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.