wtorek, 28 marca 2017

Książkowo i przedświątecznie



Dziś nietypowo, bo… przedświątecznie. Ale wcale nie mam Wielkanocy na myśli.
Przedstawię Wam krótki wykaz świąt i akcji związanych z książkami na najbliższy czas. Warto te święta znać, warto wiedzieć o tych akcjach, bo my, czytający namiętnie i nieprzerwanie, musimy szerzyć miłość do książek na różne sposoby. Ile można zawyżać średnią czytelnictwa w Polsce? No ile…?
 
2 IV – Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci.

23 IV – Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich.

8 V – Dzień Bibliotekarzy i Bibliotek.

8-15 V – Tydzień Bibliotek, w tym roku akcja przebiega pod hasłem: 
 „Biblioteka. Oczywiście!”.

3-10 VI – Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom, w tym roku akcja
 przebiega pod hasłem: „Czytanie zbliża”.


Moi drodzy, propagujmy czytanie i miłość do książek! Na różne sposoby!

7 komentarzy:

  1. Mnie daty ciągle umykają, ale za to całkiem sporo czytam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz trochę propagandy pouprawiaj. ;)
      Ja sobie przygotowałam rozpiskę i trudno mi będzie zapomnieć.

      Usuń
  2. Będę śledzić Tydzień bibliotek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zajrzyj do mnie koniecznie w niedzielę po południu :)

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.