czwartek, 7 lipca 2016

Mam 3 latka


Me literki mnie kochają,
Mnie literki w szponach mają,
Chociaż czasem spać nie dają,
To już dziś trzy latka mają…!
Kiedy minął pierwszy roczek,
Najpierw wzięłam się pod boczek,
Pokiwałam z lekka głową
I krzyknęłam: Daję słowo!
Kiedy tyle dni ubyło,
Że ten roczek utworzyło?
Roczek stuknął, dni mijały
I się w drugi układały.
Pomyślałam: Nie do wiary!
To są chyba jakieś czary!
Czary stały się faktami
I dwa latka już za nami.
Wczoraj już na dzisiaj czeka
I przed jutrem wciąż ucieka.
Dni mijają jak szalone,
W trzeci rok są ułożone.
Dzisiaj w końcu uwierzyłam,
Że trzy latka blogiem żyłam!
Że trzy latka literkuję
I Wam posty prezentuję!
W dzień roboczy i w niedzielę,
Gdyż jest tego bardzo wiele.
Co znajdziecie? Wiecie sami?
Moje posty z recenzjami
Limeryki – me wierszyki –
To dopiero są wybryki!
Gdy mnie Wena zmolestuje,
To Wam rymy prezentuję.
"Wokół książek" rano w środę
Jest na relaks i osłodę.
Opowiastkę z memów baje
I przenosi w książek kraje.
"Literkowo" – trudna sztuka:
Bawi, uczy i wciąż szuka
Odpowiedzi na zagadki.
To dopiero dla Was gratki!
Rozdawajka dnia siódmego
Rusza zawsze na całego.
Piętnastego z przynętami
Idę na łów z wędkarzami
I relacje ze zdjęciami
Prezentuję Wam czasami.
Sporo tego, przyznać muszę,
Czasem cierpię wręcz katusze,
Jednak przyznam Wam się szczerze
Że mój blog to takie zwierzę,
Które lubi być głaskane
I przez innych podziwiane,
W szponach trzyma mnie okrutnie,
O co czasem są i kłótnie,
Jednak kocham blog szalenie
I na inny go nie zmienię!
Dzisiaj razem świętujemy!
Dzisiaj razem balujemy!
Do konkursu zapraszamy!
Na życzenia też czekamy… ;)

20 komentarzy:

  1. Życzę Ci kolejnych, owocnych lat blogowania :) Dużo inspiracji, niekończących się pomysłów i czerpania radości z tego, co robisz :) Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę następnych 3 a nawet i więcej lat w blogosferze!

    Pozdrawiam
    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i iście poetycko obchodzisz urodziny :) Gratuluję i życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu strony! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena się wprosiła na urodziny :) Dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  4. Jak zwykle oryginalna! Gratulację i życzę jeszcze więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! Ogromne gratulacje. Życzę samych udanych, kolejnych dni w blogosferze. Poza tym, kolejny piękny wierszyk. Świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i za życzenia, i za pochwałę wierszyka :)

      Usuń
  6. Ależ potrafisz Marto zrymować.
    Tak ostatnio jestem zajęta, że mało gdzie zaglądam. No i przegapiłam.
    Harmonijnego rozwoju bloga życzę w kolejnych latach....Twoja wena faktycznie jest przeogromna i wielokierunkowa. Jesteś po prostu blogowy żywioł Marto.
    Kolejnych latek Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, Natano! Ze mnie ostatnio bardziej literkowy żywioł niż blogowy :)

      Usuń
  7. Ja tak z opóźnieniem tu piszę, ale na stronę często zaglądam i za nią dziękuję :). Gratuluję 3 latek blogowania i życzę wielu kolejnych takich rocznic, sukcesów, szczęścia, wszelkiej pomyślności oraz spełnienia najskrytszych marzeń, radości z przebywania w świecie literek i codziennego wspaniałego zaczytania :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato za piękne życzenia. Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.