piątek, 15 lipca 2016

Łów słów - złowione w czerwcu



Witajcie wędkarze i wszyscy im kibicujący!
Grono wędkarek się poszerzyło, przybyła do nas Natana z bloga Moje zaczytanie. A dziś liczymy rybki PO złowione na Waszych czerwcowych łowiskach. Prezentacja w kolejności alfabetycznej wygląda tak:


Daria Skiba –1:

1.      Jak POwietrze – Agata Czykierda-Grabowska

Kamilla – 0

Kornelia Pikulik-Czyż – 2:
1.      POkochałam wroga – Mirosława Kareta
2.     JaPOński kochanek – Isabelle Allende

Książko Miłości Moja – 0

Martucha – 3:
1.      POlowanie na klasztorny eliksir – Krautgartner Brigitte
2.    OPOsition – Jennifer L. Armentrout
3.     Ognisty POcałunek – Jennifer L. Armentrout

Mea Culpa – 2
1.      Zanim się POjawiłeś – Jojo Moyes
2.     POmarańczowa droga – Emilia Mieleszko

Moje zaczytanie – 0

Czerwcowa susza widocznie dała się we znaki, a wakacyjna rozpusta dodała do tego swe trzy grosze. Jednak nie ma czym się przejmować, bo o 15.00 ruszamy na lipcowe łowiska! Jeszcze do niedzieli czekam na spóźnialskich wędkarzy i ich rybki.
Przewodnicząca Blogowego Stowarzyszenia Wędkarzy "Łów słów".

6 komentarzy:

  1. Dobrze, że w tym miesiącu coś udało mi się złowić :)
    Po poprzednim bardzo się martwiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko zabawa! Ale rozumiem podejście do niej ;)

      Usuń
  2. Faktycznie susza! ;) Ale tak jak pisałam, podeślę Ci spóźnione recenzje, gdyż już wróciłam ;) Jedna już napisana, a dwie postaram się dziś stworzyć;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, u nas od tygodnia pada, więc druga połowa lipca powinna być bardziej łaskawa dla wędkarzy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pada, to dobre łowiska... Tyle ryb w stawach półkowych ;)

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.