środa, 15 czerwca 2016

Łów słów - złowione w maju



Witajcie wędkarze i wszyscy im kibicujący!
Dziś pora podsumować pierwsze łowy i pobyt na Waszych majowych łowiskach książkowych oraz policzyć rybki przez Was złowione. Zatem prezentuję wędkarzy i ich rybki (kolejność alfabetyczna):

Daria Skiba – 4:
1.      Moja ANAnke – Ewa Nowak
2.     Piętno KaiNA – James Petterson, Marshall Karp
3.     Ezotero. Moje przezNAczenie – Agnieszka Tomszczyn
4.     Sułtanka Kosem. Księga 2. CzarNA Królowa – Demet Altinyeleklioglu

Kamilla – 1:
1.      Prowincja pełNA marzeń – Katarzyna Enerlich



Kornelia Pikulik-Czyż – 0
1.      NAśladowcy – Ingar Johnsrud

Książko miłości moja – 1:
1.      Ta dziewczyNa – Colleeen Hoover

Martucha – 3:
1.      CyNAmonowe dziewczyny – Hanna Greń
2.     Czy wspomiNAłem, że Cię potrzebuję? – Estelle Maskame
3.     ToksyNa – Jus Accardo

Mea Culpa – 0

Jak widać jedni mieli dobre łowy, a ktoś trafił na bezrybie. Tak to w życiu bywa, ale nie ma czym się przejmować, bo o 15.00 ruszamy na czerwcowe łowiska!
Przewodnicząca Blogowego Stowarzyszenia Wędkarzy "Łów słów"

5 komentarzy:

  1. Widzę, że poszło mi całkiem nieźle, a na początku myślałam, że będzie klapa ;) Gratuluję wszystkim! Łowienie słówek to świetna zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze moja zabawa Ci się podoba, Ty nasz najlepszy wędkarzu :)

      Usuń
  2. Kochana, miałam jakieś problemy ze zgłoszeniem recenzji. :) Nie wiem, co i jak. Walczyłam z problemem na mojej stronie i chyba w końcu link do Ciebie nie dotarł.
    Może mi jednak zaliczysz ten miesiąc? :)
    NAśladowcy - Ingar Johnsrud
    http://korcimnieczytanie.blogspot.com/2016/05/ingar-johnsrud-nasladowcy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zaliczę. W razie kłopotów na przyszłość wyślij mi dane na @.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.