piątek, 11 grudnia 2015

E-booki za darmo dla blogerów!



Mikołaj puka do Waszych blogów! 
Mikołaj chce przyjść do Waszych domów i… czytników!
Nie, nie zwariowałam! 
Mikołaj współpracuje z Wydawnictwem Wymownia.
Mikołaj przyniesie darmowe e-booki. 
Dlaczego? 
Komu? 
Jak?
Na jakiej zasadzie?
Wydawnictwo Wymownia to wydawnictwo z pasją, które promuje i wspiera czytelnictwo. A że mamy XXI wiek i czytać można na różne sposoby – czynnik, tablet, telefon – to w nawiązaniu do bookcrossingu narodził się pomysł na tę akcję. Jest ona skierowana do Blogerek i Blogerów zainteresowanych otrzymaniem e-booków i audiobooków. I to całkowicie za darmo. Powtarzam dla niedowiarków: 
ZA DARMO!!!
Ale trzeba spełnić jeden jedyny warunek, banalnie prosty – trzeba wesprzeć akcję Wydawnictwa przez jej popularyzację. Czyli na dobry początek zajrzeć TUTAJ. Przeczytajcie uważnie wpis i do roboty. Dajcie szansę Mikołajowi z Wydawnictwa Wymownia. Ja już dałam!

Wydawnictwo Wymownia ebookcrossing rozpoczęło
I prawdziwe szaleństwo czytania się zaczęło!

10 komentarzy:

  1. Dostałam już drugiego maila :)
    Bardzo fajna akcja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem, czy będą to ebooki z aktualnych nowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna akcja, ja jednak podziękuję. Nie czytam ebookow od jakiegoś czasu. Tablet odmówił posłuszeństwa, a na telefonie czytać nie mogę. Oczy nie chcą współpracować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne wyjście to Święty Mikołaj z prezentem w postaci czytnika e-booków. Jeszcze zdążysz napisać list ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajna inicjatywa. Godna promowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba będę musiała zagościć na stronie wydawnictwa :P

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.