środa, 9 grudnia 2015

Wokół książek cz. 22

Za co kocham jesień i zimę…


6 komentarzy:

  1. Ja nie lubię jesieni i zimy, ale faktycznie dzięki tej porze roku mam więcej czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj racja! Chociaż powiem szczerze, że teraz mam problem z wygospodarowaniem sobie wolnej chwili na relaks z książką. U mnie już dają się we znaki przedświąteczne zakupy. Wolę załatwić wszystko teraz, niż potem przed samą Wigilią pchać się przez długie kolejki ;) Chociaż wiadomo, że nie wszystko da się kupić teraz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie mów. Dziś o 9.00 pojechałam do miasta na zakupy - wiedziałam, do którego sklepu mam zajść i po co. Naiwnie myślałam, że wystarczą mi 2-3 godziny. Płonne nadzieje! Wróciłam po 5 godzinach!!! I do tej pory nie sięgnęłam po książkę, czasu brak. Ale noc będzie moja i książki :)

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.