niedziela, 6 grudnia 2015

Mikołajkowo



We wtorek rano musiałam mieć Wenę, gdyż w poniedziałek o 23.00 od szefowej Drużyny Szpiku otrzymałam rozkaz. Dwa rymy nie chciały się sprząc, a że do dyspozycji miałam tylko własne szare komórki bez wspomagacza internetowego, to śniadanie się trochę przeciągnęło. Szefowa wiersz-życzenia zaakceptowała, ja i tak go potem udoskonaliłam, trochę pijaru dodałam. Magda zrobiła grafikę i takie cudo trafiło do każdego dziecka, do każdej paczki:



A paczki zrobiliśmy z tego stosu darów, za które wszystkim ofiarodawcom z głębi serca po stokroć dziękujemy!



Wczoraj w południe Mikołaj z Drużyną odwiedził Oddział Hematologiczno-Onkologiczny w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie. Mikołaj w asyście czerwonych drużynowych śnieżynek oraz Tygryska i Hello Kitty wręczył paczki, tort i dwie choinki.

Zapraszam na krótką fotorelację z tego niezwykłego wydarzenia. Zobaczcie, jak niewiele trzeba, by pomóc innym, by na twarzy chorych dzieci zagościł uśmiech:









Mikołajkowo

Jak dobrze wiecie, szóstego grudnia
Fińskie Rovaniemi z lekka się wyludnia.
Mikołaj wyrusza do Polski saniami,
By w mikołajki sypnąć prezentami.
Obrał kierunek na szpital w Olsztynie,
Zajedzie do Barcian, tej wsi nie minie,
Bo tam Drużyna Szpiku powstała,
Zwarta, gotowa, słowem – wspaniała!
Mikołaj pędzi niezmordowanie,
Bo dzisiaj każdy prezenty dostanie.
Dzieci czekają w szpitalnych łóżkach,
Ich głowy leżą wciąż na poduszkach,
Lecz oczy zerkają na wszystkie strony,
Bo zaraz się zacznie dzień z lekka szalony.
Wkracza Mikołaj z Drużyną Szpiku.
Prezentów, paczek ma wręcz bez liku.
Szum wielki zrobił się na oddziale,
Nawet lekarze czekają w przydziale.
Drużyna Szpiku przyspiesza obroty,
Mikołaj bierze się do roboty:
Zakasa rękawy, worek otwiera
I naokoło wzrokiem spoziera…
Każdemu dziecku podarek daje,
Każdy życzenia piękne dostaje:


DOPÓKI WALCZYSZ, JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ,
WIĘC WALCZ WYTRWALE, TO TWOJE MĘSTWO!



 

12 komentarzy:

  1. Uśmiech na buzi dziecka to największe uznanie .....

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna inicjatywa. Wiersza nie do końca mogę się doczytać, ale fotki i dzieciaki świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że mogą być problemy z odczytaniem wiersza. Zaraz zmodyfikuję post i na koniec dodam wersję literkową wiersza.

      Usuń
  3. Wspaniała akcja. Jestem pełna uznania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza pierwsza wielka akcja! Dziękuję za uznanie w imieniu Drużyny :)

      Usuń
  4. Mówiłam już, że robisz piękne rzeczy. Jestem ogromnie wzruszona! Oby więcej ludzi z tak dobrym sercem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ostatnio zaczynam w to wierzyć, między innymi dzięki Tobie, Justyno! Mnie też wzruszyły te fotki, gdy je zobaczyłam na facebookowej stronie Drużyny. Oby! :)

      Usuń
  5. Cudowna akcja. W stu procentach popieram takie wydarzenia i kiedyś (mając możliwości) sama brałam w nich udział. A wierszyk rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cudowna i piękna. Dziękuję za miłe słowo o mych rymach :)

      Usuń
  6. Cześć!
    Dzisiaj na blogu dyskusja MOLE CZYTAJĄ: Dlaczego czytamy/nie czytamy kryminały i thrillery? Z gościnnym udziałem REMIGIUSZA MROZA, Vega Czyta i Kasjeusza. Zapraszam do wypowiedzenia się!
    LINK: http://artemis-shelf.blogspot.com/2015/12/mole-czytaja-kryminay-i-thrillery-z.html

    Pozdrawiam,
    Artemis

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna akcja. Jesteśmy zwolennikami pomagania i dawania radości innym. :)
    Pozdrawiamy!

    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.